Search
Close this search box.
Search

ماهرخ | گروه طراحی معماری و ساخت مانا

ماهرخ، گروه طراحی معماری و ساخت مانا
موقعیت: ایران، تنکابن
معماران اصلی: میلاد عابدینی، نیلوفر احمدصادقی
مجری و کارفرما: گروه مکعب سفید
مساحت زیربنا: ۲۴۰ مترمربع
عکس: بنیامین جهانشاهی
اتمام پروژه: ۱۴۰۰

ماهرخ، گروه طراحی معماری و ساخت مانا، جامعه معماران ایران

زمانی که طراحی این پروژه به ما سپرده شد، عملیات گودبرداری پی انجام شده بود و ما بر اساس پی موجود و در زمان بسیار محدود این پروژه  را طراحی کردیم.


جامعه معماران ایران
نوع متریال
انتخاب
نوع متریال
نوع پروژه
انتخاب
نوع پروژه

ساختمان اداری بهتاش | امید شفیعی

ساختمان اداری بهتاش | امید شفیعی موقعیت: ایران، اصفهان معمار: امید شفیعی مساحت زیربنا: ۵۰۰۰ مترمربع سال آغاز پروژه: ۱۳۹۲ سال اتمام پروژه: ۱۳۹۵ عکس فرشید نصرآبادی هشدار! تمامی اطلاعات پروژه و توضیحات، از زبان طراح محترم پروژه و تمام حقوق مادی و معنوی طرح متعلق به ایشان می باشد.

ادامه مطلب »

مطب دکتر علی بیگی | گالری ویلا صوفیا

طراحي داخلي كلينيك پزشكي با كانسپت فرم هاي سيال و آب روان.
اين كانسپت كاملا در المانهاي طراحي شده در فضاهاي مختلف كلينيك قابل رويت است. با استفاده از حداقل رنگ و متريال و به وجود آوردن فضايي خنثي سعي كرديم كه محيطي آرامش بخش را براي بيماران به وجود بياوريم و آنها را از نظر رواني براي جراحي آماده كنيم. همه ي فرمها بر اساس ارگونومي بدن انسان و با استفاده از تكنولوژي پرينت سه بعدي و فايبر ساخته شده است.

ادامه مطلب »
معماری اصفهان

دفاتر معماری اصفهان

اصفهان از گذشته به عنوان یکی از شهرهای پیشتاز در زمینه معماری، همواره جزء برترین شهرهای ایران بوده است. وجود دفاتر معماری خوب متعدد در این شهر و داشتن دانشگاه های معماری ممتاز در سطح کشور از دلایل مهم شاخص بودن معماری معاصر اصفهان در سطح ملی و بین المللی می‌باشد. در این صفحه سعی شده است به معرفی مختصر و معدود دفاتر شاخص معماری اصفهان پرداخته شود. همانگونه که ذکر گردید به دلیل بالا بودن تعداد دفاتر خوب معماری در اصفهان، قصور ما در معرفی تمامی دفاتر را بپذیرید.

ادامه مطلب »

عمارت سبز | دفتر معماری اِو دیزاین

عمارت سبز | دفتر معماری اِو دیزاین موقعیت : ایران ، بوشهر ، خیابان انقلاب ، خیابان بلادی ، کوچه بلادیه 5 ، پلاک 7 معماران: مجتبی نقی زاده منجیلی ، نسترن توکلی بزاز ترسیم و پرزانته: پریسا عزیزی ، محمد حسینی برآفتابی ، زهرا اصلانی ، فاطمه پوررمضان طراحی

ادامه مطلب »
تغییر کاربری کاروانسرا به موزه باستانشناسی، پوریا محروقی

تغییر کاربری کاروانسرا به موزه باستانشناسی | پوریا محروقی

تغییر کاربری کاروانسرا به موزه باستانشناسی | پوریا محروقی موقعیت: نیشابور طراح: پوریا محروقی متراژ: 550 متر مربع سال طراحی و اجرا: 1399 کارفرما: میراث فرهنگی نیشابور هشدار! تمامی اطلاعات پروژه و توضیحات، از زبان طراح محترم پروژه و تمام حقوق مادی و معنوی طرح متعلق به ایشان می باشد.

ادامه مطلب »

همکاری گرامی!
با تشکر از ارسال اطلاعات، به استحضار می‌رساند پس از بررسی فرم ارسالی، در صورت نزدیک بودن معیارهای طرفین، با شما تماس خواهیم گرفت. با آرزوی موفقیت و حضورتان در کنار ما.