واکاوی عوامل مؤثر در ایجاد دلبستگی به مکان در بازار (نمونهموردی: بازار تجریش)
نوع مقاله : مقالۀ پژوهشی
نویسندگان
- سیده مریم مجتبوی 1
- قاسم مطلبی 2
- سید هادی قدوسی فر 3
1 پژوهشگر دکتری، گروه معماری، واحد تهران جنوب، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایران.
2 دانشیار دانشکدۀ معماری، پردیس هنرهای زیبا، دانشگاه تهران، تهران، ایران.
3 استادیار دانشکدۀ هنر و معماری، واحد تهران جنوب، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایران.
باغ نظر (ماهنامه)
دوره 18، شماره 105
اسفند 1400
صفحه 33-48